Ramla av i lera gånger 2

Idag var det roligt på ridningen (: Vi red barbacka (:
Jag skulle komma upp utan pall, och de gick inte så bra, men då tog jag av mig västen och la den på glampis hals och efter några försök kom jag upp, fan va bra jag e ;)
.
Vi red serpentinbågar och efter varje så skulle man galoppera tills man skulle gå in på serpentinerna igen. Jag red glampi och han var duktig i höger varv, men i vänster så genade han hela tiden. När vi skulle trava istället för att galoppera så genade han och såklart gled jag åt sidan i varje steg och tillslut gled jag av helt rakt i lerhörnet XD Jag blev inte alls lerig, inte alls.. Haha det var så grymt kul XD
Ovanligt att när jag ska ramla av är det i leran (Y)
.
Resten av ridningen gick perfa, utom att jag hade en överdrivet pigg häst :D
Snel hest eller nä...
Haha jag har ramlat av mest gånger på riiby ca 10 st kanske? Där har jag ridit sedan i augusti, medans på thf där jag ridit i över 6 år där har jag ramlat av mellan 5-10 gånger kanske XD
Hehe vad fina kläder :D

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: