Vad aktiv jag är...

Hejsan!
.
Idag var jag med jenniefer. Vi var på birsta en stund. Hittade man nått? Nej inte direkt. Måste börja kika efter en skolavslutnings klänning också >.> Sa de till mamma och pappa idag, pappa tycker jag ska ha den som jag hade förra året. Ja men ellerhur, den är ju såå fin..
.
Jag och jenniefer var också ute i regnet, vi typ låste in oss i ett förråd eller kojan som jenniefer sa xD Haha borde sett fint ut x)
Jag skjutsade också runt henne på en skottkärra, eller skotty ;)
.
När jag cyklade hem när jag hade typ 200 meter kvar så pajjade mitt styre XD Cyklade ju i spöregn så jag blev inte så jätte glad direkt.. Jag har vetat att det varit löst, man får typ dra till det hela tiden, men nu var det helt löst, när man höll i de vobblade typ cykeln, toppen (Y) Men pappa fixade det.
.
Har bytt design nu också. Tyck på f5 om de inte syns. Blev ganska nöjd med den, (Y) på att jag bara tog en bild. Hade ju valt typ 11 igentligen. Men jag ville göra något annorluna, inte med 100 bilder på teddy och så..
Hejdå (:
Har förresten jätte många ovisade bilder (5 mappar) som inte är utsorterade i alla mina andra mappar. De kommer nog komma någon dag framöver får jag hoppas. Ska slänga ihop några bilder från förra veckan då jag jenniefer och rebbe hoppade kanske ;)

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: