Mevrick 1 november

Tänkte ta det lite lugnare idag då jag kört stenhårt med han förut. Började rida på den dära vägen i skogen, red där i alla gångarter. Sedan vände jag och tog "moppestigen" det är som en väg som går runt uppe i skogen och sedan kommer man tillbaka på samma ställe fast lite längre bort. När jag kom fram så där den slutar börjar klätterstigen som jag red med Åli igår på. Red en bit där innan det blir som allra brantast då vände jag och vi red tillbaka.


Bild från igår då han låg i höet. Efter att jag tog denna bild så ställde han sig upp. Efter en stund så la han sig igen och då la han sig ännu mer i mitten på höet. Kollade på han och då låg han och rullade hahah :D

Kommentarer
Josäfin :>

Haha vad söt! :D



sv: Man fotar med lång slutar tid, alltså jäääätte lång och så skriver man medan kameran håller på att knäppa :D

Tid: 20:56:37
Datum: 2011-11-01
Hemsida: http://jossanamigo.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: