Fotografering och jobbig skoldag

Imorse så gick jag upp kvart i 7. Var klar till 7 och skulle bara fika. Så jag gick ut och Teddy fick komma ut en stund också. Hon var underbart fin :'D Bilderna blev hur bra som helst. Var underbart väder, solen var påväg upp eller den hade kommit upp mer än en fjärdedel typ haha ;) Dagg vare också så himla mysigt :')

Skola vare sen ja. Hungrade ihjäl några gånger bara, sista letionen vare SO. Vi skulle skriva massa text från en powerpoint. Man skulle välja vad man tyckte var bra, jag skrev allt... Blev bara 2 och ett halvt A4. Skrev i stress också, kollade knappt på papperet.. Handen tyckte inte om det tyvärr..

Nu ska jag redigera de överfina underbara bilderna på Teddy

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: