Skänkelvikning med en superfin Gregory

Med skolan så red jag Gregory. Han var superfin i skritten och galoppen! Men i traven har jag lite problem, när jag får ner huvudet på honom så går han så några steg sedan går han upp med huvudet igen. Jätte många säger att när hästen gör rätt så ska man låta den vara, men tjena det går inte man måste jobba ner huvudet på honom hela tiden.

Vi gjorde skänkelvikningar och han var faktiskt jätte duktig :) Blev lite fel att vi hamnade på fel linje men det är inte hans fel utan det är jag som ska få till en bra väg.

Han var superfin idag som dom flesta dagarna :D Haha jag har knappt ridit någon annan häst än Gregory på evigheter! Kanske är dags att testa några andra, men ingen är lika bra som han ju :)


Dålig mobilbild men han ville inte stå still varken i stallet eller manegen ;)

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: