Segis Hetja

Idag red jag Hetja. Andra gången jag red henne, men igentligen första då förra gången jag red henne så spelade vi hästfotboll och det var då hon gick ner på knä och jag gjorde en kullebytta över henne och ramlade av i leran ;)

Hon var inte så superkul väldigt seg, man fick använda spöt mycket vilket jag hatar... sedan i början så drog hon mot sidan hela tiden. Gick bättre och bättre men fick aldrig till det någe bra.. Traven gick inte heller bra haha. Men tölten var jättehärlig :D

Om jag ska klaga på ännu mer så kan jag säga att sadeln var så hejdlöst obekväm. Föst när man satt upp så kändes den superskön! Men den var jätte platt och hård så man fick jätte ont i rumpisen ;)

När vi hade ridit klart så fick jag typ dra upp hon till stallet haha. Hon är ju så söt :D



Och bilderna suger ju mer än allt... Fick hålla på med massa inställningar för att man skulle se vad det var på bilden + att jag har redigerat dom. Jättedåliga bilder med bara huvudet, ska försöka ta kort ute så det blir någolunda bilder med mobilen..

Kommentarer
jenniefer

ja det är klart columbus och poe sedan är jag inte nöjd jag ska ha en storhäst till också och en hund till sedan är jenniefer nöjd men columbus är ju suuper bra jag fattar inte vad alla har emot han :D

Tid: 22:14:56
Datum: 2011-09-01
Hemsida: http://jennniieferbylin.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: