Snötisdag

Kan säga det roliga som hände idag på skolan. Jag ramlade på idrotten och det var inte ett litet fall hahah! Har bara ett lite för stort blåmärke där nu haha..... Annars idag så på slöjden drog jag ur allt som jag hade virkat. Det såg förjävligt ut och alla sätt som min lärare kom på blev så fult så jag började sticka istället. Tur att det är så kul med slöjd.. Eller?

Snöade som jag vet inte vad idag så när jag och Johanna cyklade till konfan så blev vi riktigt fina. Tur att jag hade uppsatt hår idag annars vet jag inte vad jag hade gjort.

Nu ska jag snart käka lite mat sen blir det väl att dö lite. Har bara prov på fredag som jag inte kan någonting till, jo juste vi har 347 ledamöter i riksdagen tror jag! Haha det är säkert fel och vi ska nog inte ens kunna det heller... Men ja på tisdag nästa vecka har vi HK prov också som vi fick reda på idag och jag måste sticka massa också. ÅHH jag hatar skolan just nu.


Såhär fast värre ser det ut just nu och det har inte slutat snöa heller...

Kommentarer
Johanna Torudd

sv; Jag har väl inte så där exakta intervaller, men brukar rida ungefär några varv på fältet (inte så stort fält) och sedan skritta en lite stund, kanske ett varv eller 2, lite olika :) sen varvar jag det tills jag tycker att det räcker helt enkelt :)

Tid: 20:19:41
Datum: 2012-04-17
Hemsida: http://torudd.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: