En bild på Sammy

Nikon d3100 + AF-S Nikkor 60mm f/2,8G ED
Hahah sötnosen :D
 
Igår följde jag, Kim och Marianne med Mille och Emma på birsta för vi skulle kolla på en bikini åt Emma. Då fick Sammy vara hemma med mamma och pappa för Åsa skulle nog komma ganska snart men när vi kom tillbaka så var han kvar. Vi busade lite och vi hörde av mamma att han hade jagat Teddy litegrann också. Det hade han gjort på dagen också efter att han fick hälsa på henne och då drog Kim ner honom på backen så han förstod att han gjort fel och ni skulle sett han efteråt. Han blev riktigt skamsen och ville inte alls gå ut och leka. Kim försökte få tillbaka humöret på honom och han gick med svansen mellan benen ett tag. Teddy blir förbannad iallafall då hon stampar i backen med baktassen och liksom varnar, hon är inte något jättefan av hundar direkt..
 
Men nu ska jag gå och fixa mig för att åka till Hugo pluppis. Hoppashoppashoppas att hältan har gått över säger jag bara!

Kommentarer
Emma - hästblogg

fin bild:D

Svar: tack :)
My Nordqvist

Tid: 12:04:32
Datum: 2012-08-09
Hemsida: http://crystallheart.blogg.se
william

supersöt_D

SV; Naw tackar så hemskt mycket:D Blir så Glad:3
Och säg gärna vad du tycker om mina "Too Ghoul for School" Skisser som jag har ritat:D

Svar: hihi ja :D
My Nordqvist

Tid: 13:54:40
Datum: 2012-08-09
Hemsida: http://funnyones.blogg.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: