En onsdag

Idag var det också en ganska slapp dag på skolan. Första lektionen var spanska och då hade vi frågesport sedan hade vi hål i typ 1 timme och 40 minuter så då åkte jag hem. Kom tillbaka till skolan för fotografering som tog jättelång tid så missade en liten bit av engelskan för vi skulle äta. Efter engelskan var det information om hälsokulturen och sen idrott där vi skulle hålla på att läsa en orienteringskarta och slutade kvart över 2.
 
När jag kom hem så satt jag mig vid datorn och här har jag suttit. Har hållt på med massa bilder från ridlägret i både inlägg och skickat till allihopa. Har massvis med bilder kvar som ska skickas så ska försöka hinna klart med det idag.
 
Men medans jag väntar på att bilderna ska bifogas i mejlen så kanske jag ska ta och städa..
 

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: