Jättelång dag i skolan. Eller?

Slappdag idag som vanligt haha. Bra att ta vara på dom då snart blir det väl till att jobba skiten ur sig. Lyckades sova till 8 så då var det 20 min tills att vi skulle börja. Flög upp ur sängen och tog på mig kläder för att åka upp till skolan. Hade engelska sedan bar det av hem då vi hade hål i 1 timme och 20 minuter, då åt jag frukost och sen upp till skolan för att ha SO. Gjorde typ inget utan pratade bara. Lunch i 50 min sedan svenska i 20 minuter för att sedan ta moppen hem. Ja slutade 10 i 1 så det var väl heeeelt okej.
 
Nu vet jag inte vad jag ska göra. Behöver fota men vill inte fota. Hamnar väl däckandes framför datorn som vanligt.
 
Nu fick jag en idé. Jag kan fota vatten!

Kommentarer
Louise

vilken vackra bild :)

Svar: tack :)
My Nordqvist

Tid: 18:46:03
Datum: 2012-08-23
Hemsida: http://mamaciita.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: