kent på konsertfesten i sundsvall

kent var bra. Jävligt bra för att vara exakt. Jag har inte lyssnat på dom då jag aldrig tyckt det varit så bra. Men nu efter detta kommer jag definitivt fortsätta lyssna på dom. Vet inte vad jag ska skriva utom att de var bra live.
De öppnade med att stå i ett rum som de är i 999 musikvideon. Hela alltihop var bra och fint. Synd bara att jag knappt kunde någon låt..
 
Jag och Julia stod nästan längst fram, vi hade en person framför oss fast de var korta så det gjorde inte så mycket. Julia hade också ett plektrum precis framför sig fast och precis när hon såg det så kastade tjejen som stod bredvid henne sig ner på backen och tog det. Snällt de! Fast om man tänker efter så hade jag också gjort det om det gällde takida eller något jättestort band/artist typ Bryan Adams.
 
Men om ni inte såg kent så kan jag säga att då missade ni någonting riktigt bra!
 

Kommentarer
Moa

Dom va underbara :')

Svar: Ja dom var verkligen bra :)
My Nordqvist

Tid: 23:41:02
Datum: 2012-08-05

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: