Watten Droppar med W och pengasnack

Nikon d3100 + AF-S Nikkor 18-105mm f/3,5-5,6G ED // AF-S Nikkor 60mm f/2,8G ED

Fotade vatten för någon dag sedan och det gick riktigt dåligt. Tog över 100 bilder fast blev 9-10 som blev någolunda. Fick inte till fokusen när jag använde kranen och lät vattnet droppa som jag brukar göra så jag tog en sten och kastade i vattnet hela tiden istället och det gick bättre fast var också lite klurigt att få till fokusen (jag suger på manuell). Bilden på stenen är att jag råkade ta kort förtidigt men den blev lite cool. 
Bakgrunden är sjukt ful men jag har ingen blå skärbräda (fanns inte på IKEA när jag köpte bunken) så såfort jag ser en blå skärbräda ska den köpas!
Vill också ha en extern blixt och en ipad (fast behöver inte vara appel) men just nu sitter jag med 5 kronor på kontot så kanske liiite jobbigt att köpa något nu. Om två månader sitter jag förövrigt i teneriffa och sedan i december blire globen och horse show. Kommer nog inte kunna köpa så mycket då för kommer knappt ha pengar :((
Den 11 september blire en ny mobil iallafall! Gratis för den delen :)
 
Nu spårade det ur men det får bli så.
 
 

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: