Alltid lika skönt med slappa morgnar

Hej allesammans. Har legat i soffan sedan 10 ungeäfr och glott på TV. Var någon nickenyfiken film. Haha det gick inge annat... Har också duschat så nu ska jag bara leta kläder och städa mitt rum. Alla som vi firat jul med kommer hit idag och ska äta så då måste väl rummet se hyffsat ut. Blir kanske birsta med Kim sen också och då ska jag byta de jag fick av han, kolla på mobil och köpa något på hööks. När det väl är rea måste man utnyttja de!
 
Har också loggat in på min tredje spotify för tydligen var det inge mer tid på den andra. Stört värre. Har tydligen redan lyssnat 10 timmar, fast jag tycker inte att jag har suttit vid datorn så himla mycket.
 
Nu börjar det kännas att jag sitter på 3 jeans som låg på stolen. Tur att man orkar ta bort de innan man sätter sig..
 

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: