Back on track!

Under denna vecka som jag varit borta från bloggen har det faktiskt hänt en hel del. Ridit litegrann och det har gått både sämst och bra. Tagit spruta (haha ja). Snöat en halv meter,  varit i Stockholm med Jenniefer och kollat på människor som har pizzor under skorna. Eller det var en tant som hade en jättestor pizzabit under skon, den stack ut på båda sidorna och hon märkte ingenting (!?!?!). Vi höll seriöst på att dö och jag skyndade mig fram med mobilen och tog kort ;). Vi var på horseshow och kollade på lite tävlingar och shower, och såklart handlade lite på mässan. Vad mer har hänt? Jo första advent har varit och julkalendern har börjat. Jag har tyvärr inte hunnit kollat men ska göra det såfort jag får tid. Idag var jag också på vårdcentralen, och det är ju jätteovanligt... Gjorde något blåstest och hade lite under normalt så måste kanske åka dit igen och göra nån jäkla utredning som jag inte kommer orka så hoppas jag inte behöver göra det. Har ju ändå inge problem med det. 
 
Det är vad jag kommer på just nu. Denhär veckan är det fullt upp också. Idag skulle vi egentligen ha SO prov så har pluggat som en galning igår och idag första lektionen men såklart var hon sjuk så det var inget prov utan det är på torsdag istället. Imorgon matteprov och på fredag matteprov och inlämning. Nästa vecka är det kemiprov och svenskan ska vara inlämnad. Ja det är väl bara att jobba på!
 
Ska försöka få med någon som kan fota med och Tuxi i helgen så kanske jag kan göra en ny design. Behövs verkligen!
 
Bara för att jag inte har några bilder färdiga just nu så bjussar jag på min fina chokladkalender. Haha jag har inte haft det på typ 10 år men känner att jag kunde ha en iår. Chokladen är jätteäcklig men man äter ändå haha ;) 

Kommentarer
Zenitha Nordqvist

Jag har en chokladkalender varje år, eller de senaste åren har jag haft 2st för mormor köper alltid en och jag hinner köpa en själv. Jocke älskar chokladen så han får den av mig fast han också har två kalendrar, är ju roligt att bara öppna. :D

Svar: Haha ja man har bara för att liksom ;) spännande att se vad det är för figur på den haha ;)
My Nordqvist

Tid: 23:12:46
Datum: 2012-12-04
Hemsida: http://nitashundvardag.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: