En söndag

Har gjort några inlägg med bilder på några ridskolahästar som kommer komma upp någon gång under veckan. Ska också göra lite sommar/vår bilder inlägg också. Så fortsätt skriva vad ni vill se för något :D

Annars idag så har jag varit ute med Teddy en liten stund. Släppte ut henne så hon fick vara ute själv men hon satt bara i hörnet på trappan och när jag gick ut med henne så sprang hon dit såfort hon fick chansen så hon fick vara ute själv och sitta i sitt hörn ganska länge.
Har också kollat på hoppning på TVn, gick väl inte så bra för dom världsbästa haha :p

Nu ska jag ta och städa mitt rum och hänga tvätt innan mamma kommer hem. Hon kommer få lite damp annars...




Kommentarer
emma suneson gradin

Hej! fin blogg!!

skulle vilja få kontakt med dig, tänkte fråga en sak! adda mig på facebook http://www.facebook.com/esunesongradin

eller mejla mig emmarygradin@hotmail.com

tänkte fråga en sak ang blogg osv! :)

Tid: 18:46:26
Datum: 2012-02-26
Hemsida: http://emsg.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: