Idag och lite snack om skitskolan

Hej (:

Direkt efter skolan så gick jag och Emma och tränade. Vi gick och sprang på sånthär band. Vi gjorde det i 40 minuter. Kom hem halv 5 och nu har jag varit ute med Teddy. Hon fick springa av sig lite.

Sen blire markarbete. Hoppas jag får lillexxet (:

Blir en jobbig vecka dethär. Skriver en novell på svenskan. Idag så skrev jag ca 4 rader, sen suddade jag det, skrev 4 rader till suddade det. Bytte papper skrev lite där suddade osv.. Slutade med att jag lämnade in ett papper där det bara stod rubrik på (y) Jag har verkligen ingen fantasi. Så säg vad jag ska skriva om tack!
Har också teknikskiten som ska in på fredag och spanska prov på torsdag eller det är ett litet prov men mer än ett läxförhör.

Hatar skolan lite grann ja! Tur att nästa vecka är det prao sen sportlov. Ganska härligt!




Kommentarer
Fotograf Linda Enarsson

Svar: Tackar!

För alla dina kommentarer! :)

Tid: 18:59:52
Datum: 2012-02-20
Hemsida: http://splach.blogg.se/
nita

Vad mycket ni har hela tiden. Minns inte att jag hade det så.. o:

Tid: 21:03:45
Datum: 2012-02-20
Hemsida: http://zphoto.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: