Massa takida snack

Nu ska jag ta och bli bättre på att blogga känner jag!

Idag så direkt efter skolan var det konfirmation till halv 6. Runt 4 skickade Rebbe sms och sa att takida skulle komma till Sundsvall. Fatta om jag bara ville skrika (fast lite svårt när jag var i kyrkan...). Tillslut så blev det ju bara skit tillslut då det är 23 mars och jag är på konfaläger då eller kommer hem 23 halv 9 på kvällen. Var ju också det att de ska spela på stadshuset och där brukar det ju vara 18års gräns men ingen information har kommit än då biljetterna släpps på torsdag. Hoppas på att det inte är 18 års gräns, men då måste jag ta mig hem tidigare från Åre.. Eller så får jag satsa på Umeå. Men då följer nog inte Marianne med för hon är ju 18. Fan vad jobbigt det blev nu.

Nä då får jag åka till Umeå själv isf. Fast Rebbe kanske hakar på..

Nu ska jag ta och ringa eller smsa Marianne och se hur det blir..

Blev lite rörigt inlägg men det skiter jag i

Kommentarer
nita

Såg också att de kommer till Sundsvall, tänkte skicka ett sms till dig då men tänkte att du nog redan visste om det. (:

Tid: 20:08:18
Datum: 2012-01-17
Hemsida: http://zphoto.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: