Fullspäckad onsdag

Hej!

Kom hem tre idag för på onsdagar kan jag få skjuts av Kim :D När jag kom hem så hade reklamen kommit och det var jättemycket.. Så började sortera, hade sorterad 1/3 på en kvart och då gick jag ut med Teddy. Hon var jättesur idag. Gjorde ren hela buren så nu är den fin igen ;) Var ute i ca 40 minuter sedan gick jag in och satt mig vid datorn. Han skriva på detta inlägg fram till "teddy var jättesur idag" sedan gick jag och åt mat och efter maten så sorterade jag klart reklamen.

Nu ska jag ta och fixa något tidsinställt inlägg för jag ska åka om träna om ca 30 minuter. Måste också plugga massa då jag har läxförhör på spanskan imorgon. Är typ 6 glosor så det kommer gå ganska fort får jag hoppas.


Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: