Bilder och text - Sean Paul

Direkt efter Hoffmaestro ställde jag och Marianne oss i mitten. Det stod redan folk på första raden så vi hade en person framför oss. Vi väntade först i 50 minuter innan klockan blev 00.00. Då började musiken men efter ett tag så blev det helt tyst och sedan höll de på i 10 minuter och fixa något på scenen.
När väl Sean Paul kommer ut på scenen så börjar tjejerna framför mig dansa men röven. Seriöst jag trodde jag skulle få damp! Man får röra sig upp och ner hur mycket som helst men inte åt höger/vänster/framåt/bakåt. Jag knäade henne och riktigt tröck knät mot henne och hon ba "SLUTA TRYCK" med världens bitchigaste röst och jag ba "men det är inte jag det kommer bakifrån". Hahah sen tröck jag med nävarna lite i henne och sånt hehe snäll jag är ;)
 
Stora torget förvandlades till ett dansgolv och Sean Paul var riktigt bra! Som ni ser på några av bilderna så hade han några tjejer som dansade och det var väl ganska självklart då hans låtar nästan bara handlar om tjejer.
She doesn't mind var lätt bäst. Riktigt bra!

Kommentarer
Emma :)

grymma bilder!

Svar: tack :))
My Nordqvist

Tid: 15:25:15
Datum: 2012-07-09
Hemsida: http://eemmafernhagen.blogg.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: