Gatufesten - fredag

Igår när jag kom in till stan runt 7 så gick jag direkt till scenen. Där satt Zoofie, hennes syster Melina och kompis Jessica. Vi satt och gjorde typ ingenting. Klockan 8 började The soundtrack of our lifes så vi kollade på dom i 1 timme. Efter de så var det signering med takida men det kom ut väldigt sent så jag hade inget de kunde signera så köpte ett signerat kort för 50kr.
Vi gick och kollade på Corroded en låt ungefär, sedan upp till stora scenen igen. Klockan 10 började Amanda Jenssen spela. Hon spelade i lite mer än 1 timme tror jag. Sedan var det bara att invänta det bästa bandet i världen - takida!
Marianne kom när det var 45 minuter kvar, hon ställde sig bredvid mig, eller trängde sig in bredvid mig ;) När väl takida kom in på scenen så visste jag inte vad jag skulle ta mig till. Jag tror jag skrek sönder mig själv om det ens går!
 
När takida slutade var klockan kvart över 1 ungefär och då var det raka vägen hem som gällde. Eller först skulle mamma och pappa blåsa i en sak om om den visade grönt (antagligen om man inte hade druckit eller så tror jag) så fick man en MC wrap men jag orkade inte göra de så jag gick ut och då kom det fram en kille och börja snacka med mig. Han var faktiskt ganska snygg ;)
 
Kom hem och då var det nästan raka vägen till sängen och då låg jag i sängen och kollade på bilder och alla såg jättedåliga ut men i datorn var faktiskt det jättemånga bra! Somnade 2 halv 3.
 
Bjussar på en fin bild som pappa kom och tog. Han tyckte att det såg trångt ut så jag borde ha kommit tidigare. Men dedär 5 timmarna som vi väntade kändes som max 2 så tiden går fort faktiskt.

Kommentarer
ZOOFIE

Sv; hahahahaha ja jag står och skriker.... Jag dog och ville inte fortsätta titta på bilderna..... Speciellt eftersom typ alla andra bilder blev skitbra, och sen kommer det en jävla monsterbild där jag ser ut som typ en överviktig haj som försöker äta upp något eller något sånt...

Tid: 16:02:56
Datum: 2012-07-07
Hemsida: http://zoofie.devote.se
ZOOFIE

Sv; hahahahaha ja jag står och skriker.... Jag dog och ville inte fortsätta titta på bilderna..... Speciellt eftersom typ alla andra bilder blev skitbra, och sen kommer det en jävla monsterbild där jag ser ut som typ en överviktig haj som försöker äta upp något eller något sånt...

Tid: 16:03:40
Datum: 2012-07-07
Hemsida: http://zoofie.devote.se
Sandra SG

sv: åhh tusen tack, min kompis som fotograferat headerbilderna

Jag är helt tillbaka på min blogg nu!! :DD:D:D

Svar: okej :D
My Nordqvist

Tid: 16:51:13
Datum: 2012-07-07
Hemsida: http://saaandis.blogg.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: