Lite annat än hästar

Hej!
 
Har bara hunnit blogga om hästarna då det varit massa annat. I söndags var vi på åselemarknaden och kollade lite där innan Josefin skulle åka hem. Vi gick runt där och kollade på massa saker fast köpte bara tre remmar. 
Igår var vi på stan från ca 11 till 3 kanske klockan blev. Vi var hos Oliver och Elias farmor och farfar (Harald och Malin). Åkte också och pantade för Oliver och Elias ville det och dom skulle få pengarna och köpa en leksak var.
 
Idag när jag gick upp så skulle Oliver, Elias och Roger åka till stan (Linda var redan där) så då skyndade jag mig att göra iordning mig och följde med.
Vi var hos Harald och Malin ett tag sedan åkte vi till själva stan och kollade när Oscar och gatumusikanterna spelade. Sist åkte vi och köpte glass på frasses.
Kom hem typ 2 kanske.
 
Blev ett rörigt inlägg dethär men jag är inte riktigt klar i skallen och jag har glömt bort hur man skriver.
 
Har en miljard bilder så ska se om jag kanske får ihop något inlägg så det inte blir så dött.
Bild från st.nu
Saknar
 
 

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: