En skoldag i 1,5 timme

Känns konstigt att klockan bara är 12. Känns som om den är typ 4. Började 9 idag och då städade vi ur skåpen sen såg vi klart på filmen så vi slutade typ halv 11. Ganska sköönt.

Nu ska jag kanske iväg och bada med Emma men ingen annan verkar ju vilja/kan följa med så jag vet inte om det blir av. Åker iväg nu i regnet (y)

Annars så känns det skönt att det är skolavslutning imorgon. Hoppas på toppbetyg för då blire money av mamma och pappa :D


Hittade en snygg bild från 2012 2010 mena jag XD Titta håret!? Hur fan kunde jag klippa mig sådär kort? Har minst 10cm längre nu och jag tycker det är för kort..

Kommentarer
nita

Här är det strålande sol. :D

Ps. du har skrive fel årtal tror jag.

Tid: 14:05:13
Datum: 2012-06-14
Hemsida: http://zphoto.blogg.se/
♣ Ida - Hon som föddes med LKG

sv: jo det är jobbigt att behöva vänta på svar i mejlen :) det suger :p

Tid: 18:07:00
Datum: 2012-06-14
Hemsida: http://idahtt.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: