Hemma på lunchen

Sitter hemma nu för jag har lunch. Verkar inte som om det blev nån matte så då fick vi lunch i 1,20 min ungefär. Skönt med moppe för då kommer man hem på max 5 min. Käkar en äcklig pizza utan vitlöksås så då blir den ännu äckligare.

När jag ska tillbaka till skolan så har vi SO och då ska vi leka eller vad det nu var och vi ska sluta tidigare. Då kan vi börja svenskan tidigare och då kommer vi sluta runt 2 kanske.

Direkt efter skolan ska jag rida Hugo och Jenny ska fota lite så kanske kommer några bilder :)

Nu ska jag ta och packa ridsakerna så jag kan åka så snabbt som möjligt efter skolan.





Kommentarer
Fotograf Linda Enarsson

Svar: Tack så jättemycket! :)

Tid: 11:55:11
Datum: 2012-06-13
Hemsida: http://splach.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: