Getingar borde inte få finnas. Verkligen inte när man solar

Nu är första doppet avklarat då. Jag tror inte jag har badat innan iaf ;)
Det var ganska väldigt kallt i vattnet men vi överlevde. Vi låg och solade massa också även fast solen gick i moln för det mesta och det började åska efter ett tag.

Och nu det värsta som hänt på länge
Vi ligger där och solar, på våra handdukar, på sanden, på ryggen. Då kommer det en jävla geting och flyger rakt in i mig (vi ligger på marken och kunde han/hon/den/det inte hålla sig ovanför oss eller?). Han åker in på sidan av bikinin vid armhålan och sen sitter han fast där. Jag får panik och vill typ bara ta av mig bikinin (hahah). Jag tog min sko och slog bort den och sen mosade Emma den ganska rejält. Sen att jag igår tog bort fågelskit från min moppe med en av dom skona gör ju inget. Jag vet inte om det var samma sko men ändå haha.
Jag tror jag blev lite stucken i armhålan också fast inge mycke men åh vad jag hatar getingar.
Nä hua jag var typ skräckslagen och låg och höll på att dö efteråt haha..

Och ni som känner mig vet att jag typ springer iväg om det är en humla/geting inom 10 meter...


Jag är ju jätte brun!!


Kommentarer
nita

Doppade mig innan dig! :D

Ute i stugan så är det as varmt i vattnet. Hade jag inte vare förkyld i lördags hade jag badat igen.

Och på tal om getingar, de kan ju sluta flyga in i min lägenhet.. Sjukt irriterande då de flyger omkring högt uppe. Men de hittar oftast ut efter några minuter.

Tid: 18:44:02
Datum: 2012-06-14
Hemsida: http://zphoto.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: