Ja, humörsvängningar var det ja..





Bara för att Teddy var ett helvete idag så får ni lite bilder på henne från flera dagar sedan.

Om någon undrar varför hon var dum så var det så att hon sprang in i en buske hela tiden och hon får inte vara där så jag fick damp på henne men såfort hon gick ut därifrån sprang hon in igen. När jag skulle få ut henne så lyckades jag riva upp min byxor också. Det blev bara ett litet hål men ändå. Var ju levisbyxor från USA och allt :( Fast var inte mina favoritbyxor som tur var men ändå!
När jag fick ut henne därifrån så tog jag in henne på en gång så hon fick inte vara ute nå mer. Stackarn, men hon får skylla sig själv. Hon vet faktiskt att hon inte får vara där..

Kommentarer
nita

Hon är i trotsåldern. XD

Tid: 18:38:36
Datum: 2012-03-02
Hemsida: http://zphoto.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: