Jag som är så duktig på att komma på rubriker

Skolan idag var väl som alltid utom att förra gången jag gick till skolan (i måndags) så var det mycket mer snö kvar. Nu var det ingenting, eller jo på vissa ställen var det pyttelite kvar.

Efter skolan så gick jag och Emma till gymmet och tränade lite. Vi gick/sprang i 50 minuter. Mitt mål är att gå ner minst 5 kilo innan sommaren, fast jag kommer nog inte lyckas men ja men kan ju alltid försöka x)

Nu blir det att fixa ihop lite inlägg så jag har något att uppdatera er med när jag inte är hemma. Måste ut med Teddy nu också så kanske tar och fotar henne. Ikväll ska Madicken fota när jag rider och vi har hoppning/markarbete så kanske får lite ridbilder också ;)

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: