Nu måste jag sova

Av någon anledning har jag legat i snart 2 timmar och läst bloggar. Ja det tar en stund att läsa allt... Nu fick jag ett sms också...... Så nuuu. Men det är bara bra att jag är vaken nu för jag kommer ändå bara sova 8 max 9 timmar så om jag somnar 12 kommer jag vakna typ 9 så det blir kanoners :)

Imorgon ska jag rida också. Eller jag kommer nog göra det. Har inte berättat men mammas jobbarkompis har häst. Det är bara en B-ponny (hemskt i know) och jag tycker jag kommer vara alldeles för stor men hon ville ändå att jag skulle komma. Hon väger bara 5 kilo mindre än mig också och hon rider den. Ja man märker väl om hästen lägger sig ner för den inte orkar bära mig. Haha.

Nej varför blev detta inlägg så långt för. Aja nu ska jag ta och sova.


På onsdag blire vemdalen. Kommer nog bli skönt de! (:

Kommentarer
nita

MEN KOMMER NI TILL TIMRÅ IKVÄLL?! :D



Tror hästen orkar dig. Det där med vikt och längd, att man kan vara för stor eller för tung handlar ju mest bara om man skulle rida typ dagligen och att det då kan bli problem för hästen, men sen något kilo mer eller mindre gör nog inte så stor skillnad. Annat om du skulle väga typ 200kg och det tror jag inte att du gör. XD

Tid: 12:08:04
Datum: 2012-03-05
Hemsida: http://zphoto.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: