Fredag på stan och lite annat

Idag har det faktiskt hänt ganska mycket.
Först var jag ute med Teddy ett tag och fotade lite. Våra grannar höll på att klippa gräsmattan och då kom hon med gräsklipparen vid ett träd och Teddy flydde från mig och när hon hoppade mot trädet och fick syn på gräsklipparen som kom från sidan så blev hon en aning rädd. Hon såg helknäpp ut ;)

Runt 3 åkte jag med Kim och Marianne till stan. Där mötte jag Johanna och vi gick runt. Jag hittade typ ingenting utom två par jeansshorts på gina. Ville verkligen ha dom men skulle bli 800kr för båda. Vi gick runt och kollade i massa butiker och gick tillbaka igen. Vi var nog inne på gina och HM fyra gånger.. När jag väl köpte en tröja på NewYorker så värkade min snålhet '"släppa" så då blev det två linnen på HM och en klänning/tunika från gina också.

Blev alltså en t-shirt, två linnen och en klänning för 300kr sammanlagt. Inte speciellt dyrt.
Tog bussen hem och kom hem runt halv 7 då jag åt mat. Tacos, mumsigt värre ;)

Efter maten så gick jag med mamma och pappa ner till vattnet för dom skulle gå och kolla om mormor och morfar var i båthamn för dom skulle sjösätta båten. Dom hade åkt redan så då vare bara att gå tillbaka. Jag tog några kort fast vet inte om dom blev bra.

Nu ska jag ta och dö lite i soffan ;)


Tror jag tar med mig en cola till soffan också ;)

Kommentarer
Anonym

Sv; tack det blir bra :)

Tid: 22:05:09
Datum: 2012-05-18
Hemsida: http://maribellj.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: