Hugo och Lovely

Hugo red jag som sagt ut med. Blev mest skritt på lång tygel för att det var så pass varmt och jag tyckte att han inte skulle behöva gå så hårt. Det blev lite trav och galopp också men han hade ingen bjudning frammåt och blev fort trött så han kunde få gå mest.


Lovely var det andra gången jag red fast förra gången så var det bara på slutet för Jenny ville se hur hon såg ut med annan ryttare och då blev det höger galopp något varv och sen travade jag av henne.

Hon var inte heller superpigg men inte jätteseg heller. Hon var ganska eftergiven för det mesta.
I högersidan så var hon lite stel men det är hon jämt för hon är sne. Annars så tyckte jag hon var fin. Hon är ganska svår ändå fast riktigt fin med rätt ryttare.
Jag hade inte direkt någon "plan" om vad vi skulle göra så red runt lite och gjorde mycket volter.

Vet inte vad jag ska skriva är trött nu också så nu ska jag sova.


Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: