Igår söndag

Hej allihopa.

Igår så var vi hos Pelle. Vi fikade och pratade och sånt, lånade också hans objektiv 70-300 så jag ska testa det lite hemma nu. Efter de åkte vi och tränade.

Efter träningen så skyndade jag mig att duscha och fixa mig för då skulle jag vara med Jenniefer och Rebbe. Dom ville hoppa med Teddy så då passade jag på att fota. Det blev fina bilder med det men det var väldigt seg autofokus. Eller inte seg men den hittade ingen fokuspunkt så det var lite störande.

Jenniefer och Rebbe åkte moppe till Jenniefer och jag cyklade. Jag cykla som en tok och vi kom fram nästan samtidigt :p

När vi skulle se på film så blev det Cops. Haha undra hur många gånger man har sett den ;)

Idag ska jag väl ta och gå ut med Teddy. Ikväll är det ridning också, undra vilken häst det blir.
Nu ska jag ta och njuta av den sista lediga dagen för imorgon börjar skolan. Nu är det bara 26 dagar kvar till sommarlov varav 18 skoldagar!



Kommentarer
nita

Jag brukar fokusera själv för jag tycker att autofokus alltid blir lite fel, eller så hittar den ingen bra fokuspunkt. Fast ska man fota djur och sånt som är i rörelse så kan det vara bra att använda sig av autofokus. :)

Tid: 12:38:51
Datum: 2012-05-21
Hemsida: http://zphoto.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: