Hoppning med KB

Idag red jag KB och vi hoppade lite. Först böjde vi utåt och han var jätteduktig.
När vi skulle hoppa så var han väldigt på och när jag lättade lite för att ta trav så kastade/körde ner huvudet och bockade lite halft. Jag fick vara jättelugn och lätta försiktigt och då var han hur fin som helst. Det var ett pyttehinder men han hoppade ändå bra.

Pappa tog lite kort när han och mamma kom på slutet.

Haha mobba inte hur vacker jag är.... Ser ut som om jag var livrädd men det är väl en blandning av en smackning och "BRAAA".
Nästa gång är det sista gången och då ska antingen pappa fota med min kamera eller så kanske jag får med mig någon :) Nån som har lust? ;)

Kommentarer
nita

När jag red på Riiby så frågade jag om vi kunde hoppa någon gång (för det hade jag liksom gjort på första ridskolan jag gick på) men då fick jag till svar att man inte kan hoppa med islandshästar fast Maria själv tävlade i hoppning. Så vi fick aldrig hoppa på ridlektionerna. :o

Tid: 15:42:55
Datum: 2012-05-18
Hemsida: http://zphoto.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: