Allt och ingenting

Hej!
 
Uppdateringen har väl inte varit på topp men det har varit fullt upp i helgen kan jag säga. I lördags var jag somsagt på hopptävlingen och sedan bandy. På kvällen kom farmor och farfar och åt med oss och min farbror och kusin kom också.
 
Igår så var åkte vi på birsta klockan 10. Köpte en t-shirt på HM och en stickad tröja på Gina. Provade också en klänning på HM som jag ska köpa till helgen. Åkte vidare och köpte ett par skor. Sedan åkte vi och köpte fiskar ;)
 
Åkte direkt till stallet och skulle fota en tjej men hon hade ridit mer än halva programet när jag kom så fick skynda mig att ta några kort. Var där ett tag och fotade en till tjej och sedan åkte jag hem.
 
Red Tuxedo och han var sjukt duktig! Skriver mer om det i ett eget inlägg.
 
Nu blev det mycket stycken och lite rörigt här men det får bli så. Ska skriva klart en sak nu och sedan blir det att åka till stallet och ha hoppning.
 
Har lite saker jag kan ta kort på men har ju ingen tid alls och imorgon kommer jag inte komma hem föränn 5 typ och sen ska jag rida också, åå varför ska det bli mörkt så jävla fort för?
 
Gammal ovisad bild. Hinner inte hålla på att fixa med bilder nu.

Kommentarer
Farmor Olga

Hej gumman!

När jag såg bilden du lagt in på bladet med regndropparna, kom jag på att du ska få fotografera snygga bilder som vi kan förstora upp o göra tavlor till vardagsrummet, vi är så trötta på de gamla tavlorna som har hängt med oss i alla år! Skulle vara kul om du hittar några fina orginella vyer kanske i någon fin färg som matchar våra syrenfärgade väggar? Vad tror du? Du kanske får vänta till sommaren, då det är lite färggladare ute. Ska bli spännande att se om du vill ta på dig det här beställningsjobbet? Kramar från Farmor.

Svar: Ja såklart jag kan :)
My Nordqvist

Tid: 16:18:39
Datum: 2012-11-20

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: