Oväntat besök som blev biteline

Ja idag runt 4 så kom min morbror och kusin lite oväntat. Mamma och pappa var på något årsmöte så istället för att sitta själv och dö så var dom här en stund. Vi drog in till stan och käkade biteline. MUMS var det kan jag säga! Kom hem 8 ungefär och då kollade vi på TV. Dom åkte hem kvart i 10 och mamma och pappa kom hem kvart över 10. Har nu kollat på någon film som var ganska bra. Handlade om två lesbiska som hade två barn och barnen började undra vem deras pappa var och sökte upp han, sedan började typ ena mamman och "pappan" hålla på och sen kom den andra mamman på dom och lite sånt. Jag tyckte att dom kunde blivit tillsammans och den andra mamman som var konstig kunde försvinna och det kunde bli en "vanlig" familj, men tyvärr så tyckte inte han som gjorde filmen de. Utan det var mer "pappan" som fick försvinna haha.
 
Imorgon vet jag inte om jag hinner blogga föränn på kvällen. Blir ridning två gånger och får se om mamma eller pappa följer med till Tixhästen (haha nya namn varje gång jag skriver) och fotar lite.
 
Nån månad gammal ovisad bild. Fin som satsiken iallafall!

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: