Bergsbestigning i flippflopp

Idag har vi både solat, badat och bestigit berg i flippflopp! Ja ni hörde rätt ;)
Berget på bilden var det alltså som bestegs. Tro det eller ej så tog det kanske 10 minuter om ens de ;)
Flippflopp var nog de bästa skorna som jag hade med mig när det gäller bergsbestigning. De är svarta fast var bruna när vi kom hem så om jag hade tagit conversen hade de nog inte varit så vita längre, springskorna hade varit för varma och gladiatorskorna har för tunn sula.

Varför vi ens fick idén att gå upp dit var att det var lite kallt att ligga och sola (inte riktigt kallt men var inte jätte soligt). Så ni tror inte då att det blev jättevarmt när vi gick? Så gick och höll på att tuppa av för det var så varmt och hade inge vatten heller.
 
När vi kom tillbaka så var det bara att hoppa i poolen och svalka sig lite. Solade litegrann innan jag gick upp och duschade runt 5-6. Åt middag och sedan var det bingo. Ni tror inte att det var jag som vann eller?!?!?!!? Skulle vunnit 70 euro (ca. 700kr) men vi var två som vann så blev 35 (ca. 350kr) fast jag och Pontus delade så blev 15 i slutändan. Fick också en flaska vin men det får inte jag dricka :( Elaka föräldrar säger jag bara!!!
 
Efter bingon var det några som sjöng och killen skulle hålla på med mig såklart då också. Haha hatar sånt! Så bland de sista låtarna skulle jag såklart fram med massa andra folk och dansa. Superkul! Tur att det var nästan alla som kollade som skulle fram ;)

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: