Paranormal Activity 4

Bildkälla
 
Ja då hade jag sett den lilla filmen då. Kan säga att den var världelös egentligen. Alltså visst jag tyckte den var läskig men endast några scener. Jag hatar ju skräckisar också men om det är någon som är svårskrämd så skulle det inte vara något för den.
Det var några scener då och då som var läskig annars satt man bara och väntade på att det skulle hända något som ändå inte hände. Slutet var värst då höll jag på att dö men hur länge var de 3 minuter? Så 10-15 minuter av hela filmen på en och en halv timme var läskig ungefär.
 
Så för skräckfilmsälskaren får den en DISS men för min egen hälsa får den en HISS ;)

Kommentarer
william

vill så se den:D

Svar: den var inte så superbra dock :(
My Nordqvist

Tid: 09:54:36
Datum: 2012-10-20
Hemsida: http://canonguy.blogg.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: