Strån

Nikon d3100 + AF-S Micro Nikkor 60mm f/2,8G ED

Har inget att skriva så lägger upp lite bilder istället. Älskar de två sista!
Idag på skolan hade vi sista lektionen med vår SO lärare och då var det några i klassen som gick till ica och köpte tårta och grejer. Var en ful sånhär fryst tårta men det funkade det också vi skulle ju ändå inte äta ;)
 
Nu sitter jag och håller på att fylla i prao papperet som jag glömde ge till Viktoria igår så måste ringa henne snart. Mamma tycker också att jag ska vara hemma från skolan imorgon för jag är förklyld. Får se hur det blir med den saken. Tackar inte nej till det direkt men måste lämna in papperet :o
 
Så nu ska jag gå och kika vidare på hockeyn och se när Timrå förlorar. Bästa laget som är sämst ;)
 

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: