Bakabakabaka

Förut idag blev jag värsta sugen på att baka så jag ställde mig och gjorde muffins/cupcakes. Letade reda på något recept sedan tog jag med mig min käraste dator med lite musik på och ställde mig och bakade litegrann.

fina blev dom. Sedan räckte bara det uppepå till 7st.
Jag fick göra om receptet lite för jag hade inget smör/margarin så fick ta flytande istället och sedan la jag till lite kakao också.
Och för den som undrar så var dom mycket god!
Nu tror inte jag att det är någon som är intresserad av receptet så därför orkar jag inte skriva upp det ;)

Kommentarer
nita

Varför blir de så platta? Mina växer alltid som nå monster och blir som stora kullar på dem. :o

Svar: dom va fina och som kullar på dom men öppnade ugnen och stängde den igen för skulle kolla och då sjunker dom ju ihop. Dom växte lite igen men kunde ju inte ha kvar dom därinne haha ;)
My Nordqvist

Tid: 19:57:45
Datum: 2012-09-27
Hemsida: http://zphoto.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: