Less tjej

Helt ok att vakna - starta mobilen - och se att den inte funkar.
Varje morgon så har mobilen varit jätteseg om jag haft den på under natten men efter att jag startat om den har den funkat perfekt. Så inatt skulle den få vara avstängd. När jag vaknar och ska starta den så kommer det inte upp att man ska slå in pinkoden utan man kommer in i den på en gång. Men väl "inne" på telefonen så kommer det upp en sånhär tvinga stängnings ruta där det står "tyvärr har com.android (något sånt) slutat svara" blablabla och när jag trycker på tvinga stängning så kommer den upp 1 sekund senare igen så det var bara att plocka fram den heliga blåa fina telefonen.
 
Jag är riktigt förbannad nu och min lilla kusin vägrar svara på sms så jag vet inte vad jag ska göra. JÄVLA SKIT!
 
Nu kom pappa hem så ska prata lite med honom nu...

Kommentarer
nita

Om du syftar på mille som lilla kusin så svarar han typ aldrig på sms. Smsade han för 1 månad sedan och frågade om något. Fortfarande inget svar.. XD

Svar: Haha men nu var det så att på min gamla blåa hade jag ett annat nummer så jag hade suttit och skrivit hallå och massa sånt haha och sen ringde nån mig ba du har skickat massa sms jag ba ja det var fel nummer hehehe... Han svarade nästan på en gång när jag hade rätt nummer haha :P
My Nordqvist

Tid: 19:55:29
Datum: 2012-09-27
Hemsida: http://zphoto.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: