Tjejmiddag och tävling på stallet

Tjatja bra uppdatering!
 
Men nu har jag faktiskt saker att skylla på som jag alltid har... Men igår så direkt efter skolan så hann jag komma hem, byta om för att sedan dra till birsta med Johanna och Rebbe. Där köpte jag en blå t-shirt och vi köpte också present till Emma. När jag kom hem hade jag 15 minuter på mig att byta om jag slå in paketet. Rebbe kom typ 20 i och då åkte vi till Johanna för vi skulle skjutsa henne eller Rebbe skulle de.
Åkte till Emma på tjejmidda, åt god pizza, chokladmousse, godis, chips och dricka. Kollade på skräckfilmer som inte var så bra även fast jag och Jenniefer höll på att dö.
Åkte hem halv 1 ungefär och då gick jag och la mig nästan direkt.
 
Hann sova i lite mindre än 7 timmar och då var det att gå upp och åka till stallet och kika på tävling i pissväder. Fotade Jenniefer som det gick ganska bra för men Exxet var segis och hoppade knas på ett hinder så han typ hoppa in i hindret knasen..
 
Nu har jag kommit hem iallafall och ska väl ta och fixa lite bilder från idag.
 
Nikon d3100 + AF-S Nikkor 18-105mm f/3,5-5,6G ED

Kommentarer
Ellinett

http://ellinett.blogg.se/2012/september/veckans-blogg-vinnare.html#comment

in och kolla om DU vann veckans blogg! :)

Tid: 14:10:05
Datum: 2012-09-01
Hemsida: http://ellinett.blogg.se
jenniefer

han rev bara 1 bom ;) och det var mitt fel men nästa gång ska han skena runt!!!!!!!!!!!!!!!

Svar: Haha ja men han hoppade ändå typ in i hela hindret ;) det var ju sista bommen som ramla :) ja de ska han!!!! ;)
My Nordqvist

Tid: 23:02:08
Datum: 2012-09-01

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: