Det tog visst 2,5 timme att skriva

Klockan är snart 7 och solen har inte gått ner än! Så underbart att snön kommer vara borta snart och det kommer bli varmt och SOMMAR. Även fast det känns ganska hopplöst nu men det kommer (får vi hoppas).
 
Idag blev det längdskidor (IGEN?!). 3,5km bara uppför var ju inte alls jobbigt. Tog en timme upp och när vi skulle tillbaka ner samma väg så tog det 20 minuter fast det kändes som 10. Jag gjorde fetaste ramlingen och knät höll på att gå ur led kändes det som. Kom i full kareta nedför och då får mina skidor för sig att dra åt varsitt hål så jag håller på att gå ner i splitt eller vad de heter så jag fick slänga mig ner på backen och knät vreds litegrann. Haha herregud.
 
......och nu är inte klockan 7 längre utan kvart i 9. Blev en liten sväng in till vardagsrummet och kolla på lite saker. Fast istället återgick det till något annat och vi får se vad det blir med de. Jag kan inte annat än hoppas.
 
Imorgon ska jag väl åka iväg och rida. Både Litla och Tuxedo skulle jag väl behöva ta mig till. Frågan är bara hur. Men det får vi se då.
 
Ser min blogg jätteknas ut för er? Alla olika delar är utspridda överallt... Ibland börjar jag undra vad fan blogg.se håller på med...

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: