Kära fredag

ÄNTLIGEN FREDAG!
Ja det är väl ungefär så jag känner just nu faktiskt. Veckorna går faktiskt väldigt fort vilket är döskönt!
 
Snart ska jag iväg och rida Tuxedo. Mitzy följer också med så blir nog inget tjaffsande så det blir skönt. Får se vad vi hittar på för något.
 
Igår skulle jag väl också ha varit och ridit Litla men jag skippade det faktiskt. I onsdags när Felicia red henne så hade hon inte varit helt fräsch så då kände jag inte heller att jag var tvungen att rida även fast det skulle vara bra för henne att bli rörd på. Hon är så knepig den hästen då hon inte är halt utan det är något i rörelsemönstret som gör att hon inte ser och känns helt ren. Jag känner det framförallt när vi rider på mindre ridvägar alltså som volter och sådant. Men ja hoppas det löser sig snart!
 
Finaste hjärtat
 

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: