Litla söndag och måndag

I söndags så red jag på samma ställe som senast jag blev fotad (på lovet av Rebecka) fast nu var det smält och ganska torrt. Hon var väl fin tycker jag, som hon brukar vara. Gick fint i skritten och traven sedan galoppen var väl sådär men hon tycker att det är så himla jobbigt. Julia fotade lite men hon råkade ha ställt in ISOn på 1600 och tänkte inte på att ändra den så bilderna fick inte den bästa kvalitén men bilder är alltid bilder! :)
 
Nikon D90 - AF-S Nikkor 18-105mm f/3,5-5,6G ED (?)
 
Igår så tycker jag att det gick ganska bra också. Vi gick in ett varv på volten varje varv och skulle galoppera där och jag tycker att det gick bra. Viktoria sa att jag ska försöka jobba med att få henne mer på bakdelen istället
för framdelen som hon går på nu.
 
Nikon d3100 + AF-S Micro Nikkor 60mm f/2,8G ED
Också bilder från i söndags fast som Julia tog med min kamera.
 

Kommentarer
Josäfin Andersson

Gah va sööt!

Svar: Ja visst är hon :D
My Nordqvist

Tid: 16:48:13
Datum: 2013-04-23
Hemsida: http://jossanamigo.blogg.se/
Linda

Fin häst!

Svar: Tack ! :)
My Nordqvist

Tid: 17:44:50
Datum: 2013-04-23
Hemsida: http://dahlinda.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: