Svar på två frågor

Anonym
 
Hej! Är det på Bråvalla festivalen du ska se Avicii? :)

Ja det är de! :)

Anonym
 
Hej!
Jag har nyligen börjat fixa min blogg design och har märkt att jag ändrar massa saker på min meny och på kommentarsfältet men när man klickar på ''kommentera'' så ser menyn ut som det såg ut från rätta början. allstå allt ser ut som det var innan. FAST jag har ändra. hur får jag det att stanna som jag fixade det?
tacksam för ett svar

Testa att uppdatera sidan, tryck f5. Det kan också vara så att du ändrar i själva arkiv sidan istället för inläggssidan, om du förstår hur jag menar? Tröck du på publivera ändringar eller bara på förhandsvisning? Annars vet jag inte varför det blir så.

Kommentarer
Lina

Tack. :)

Tid: 15:39:27
Datum: 2013-04-02
Hemsida: http://linaspyssel.blogg.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: