Back to reality

Första skoldagen avklarad. Tror aldrig att jag varit på en sån lång "första dag" förut. Hade någon tävling med olika stationer som höll på hela dagen. Tillslut fick vi sluta iallfall.
 
Vårat schema är väl både bra och dåligt. Slutar 1 på fredagar vilket är skönt sedan har vi sovmorgon några dagar också. Annars så går vi till kvart över 4 varje dag. Kuul.
 
Nog pratat om skolan nu. Kan berätta lite om gårdagen istället. Josefin följde med och red Equulius, men eftersom Cooper vilar så gick jag. Gick upp på en stig av traktorspår och följde den. Svängde av och sedan gick vi lite hur som helst. Traktorspåren växte igen mer och mer och tillslut fanns det ingen stig. Gick halvt vilse men tillslut så vände vi för vi var mitt ute i ingenstans. Lyckades komma tillbaka iallfall så det var bra. Stackars Equulius.
Väl hemma så solade jag lite och somnade ett tag. När pappa kom hem åkte vi ut och övningskörde lite. Efter de drog jag iväg till nästa stall och fotade Julia när hon red Mister. När jag skulle åka hem så pajjade min moppe efter ca 50 meter. Batteri i mobilen hade jag inte heller. Perfekt. Som tur var hade en person med sig en laddare så jag kunde ringa pappa. Han kom typ efter en timme så var hemma från stallet klockan 10.. En händelserik dag.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Anonym

gud vilken vacker häst och en riktigt fin bild! själv tycker jag att det är riktigt svårt att fota hästar!:)

kolla gärna in på min fotoblogg:)
http://mrscanon.blogg.se :)

Svar: Tack så mycket :) Jo det är ganska svårt :)
My Nordqvist

Tid: 16:55:07
Datum: 2013-08-22
Hemsida: http://mrscanon.blogg.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: