En lyckad kväll med Blowball!

Tänkte bara slänga in ett snabbt inlägg och säga att det var riktigt kul på pipeline idag! Innan Blowball spelade så gjorde vi väl inte speciellt mycket utan kollade på ett annat band och satt och pratade och så.
När Blowball spelade var det sjukt kul och dom var grymma! Killarna är bara för härliga! Fick dessutom ett plektrum av Mattias så nu har jag ett från Takida-Mattias och ett från Blowball-Mattias ;) Och om ni undrar över "Fuk U" lappen så hade Mattias också på sig den men den hamnade på mig på något vis. Men det berättar jag mer om imorgon. :D 
 

Kommentarer
ZOOFIE

TACK FÖR IGÅR LILLA MY!!! Så jävla awesome. :D

SV: Klart du måste, du måste ju vara lika awesome som mig ;)

Svar: TACK SJÄÄÄÄÄLV, ja grymt :DDD
My Nordqvist

Tid: 17:22:57
Datum: 2013-12-07
Hemsida: http://zoofie.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: