Peppisar

I lördags fick jag äran att baka pepparkakor. Eller jag vet inte om det är en ära direkt, enda fördelen är att man kan äta pepparkaksdeg och göra fina figurer ;) 
Blev såklart tvungen att gära en snygg takida-peppis och ett hjärta som sedan blev otroligt snyggt dekorerade. Bland annat dom gula klumparna på hjärtat som skulle bli stjärnor men som jag blev tvungen att göra till två gula högar istället ;)
 
Blev lite över också så några andra pepperkakor fick bli lite snygga.
 
 Idag hade vi matte nationella och det ska jag inte ens prata om. 4 timmars prov och det gick så mycket åt helvete så det är sjukt. När jag och Jenniefer gick hem från skolan hade vi inte så snälla tankar, om någon skulle höra dom skulle vi nog blivit anmälda för något grovt haha..

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: