Uppe med tuppen

Idag blev det en tidig morgon i stallet. Hade alarm på 6.00 men vaknade 20 minuter innan så då tog jag fram datorn en stund innan jag gick upp. Kim skjutsade mig halv 7 och då tog jag ut hästarna. Cooper fick stå inne och äta lite frukost medans jag grejjade på. Red ungefär kvart i 8 och då blev det en tur till ridhuset. Han skenade inte eller något idag utan var väldigt duktig. Men han ville gärna trycka på lite extra på långsidorna och sånt så då gjorde jag minivolter när han drog iväg och jobbade honom på det sättet istället. Han fick verkligen sätta sig på bakdelen och kämpa för att komma runt, en påbörjan till galoppiruetter eller? 
 
Efteråt så mockade jag och städade ihop lite bland mina grejer eftersom jag ska vara borta till torsdag. 
 
Nu ska vi snart äta lunch innan vi brassar iväg till Lycksele. Har förövrigt inte photoshop på någon dator heller, hur ska jag överleva?!?! 
 
Jag som måste redigera massa bilder som Pernilla fotade igår och visa er. Hur mycket fint som helst :D Fina häst! 
 
 
 

Kommentarer
Amanda

Härlig bild!

Svar: Tack! :D
My Nordqvist

Tid: 13:34:34
Datum: 2013-12-23
Hemsida: http://amandadudas.blogg.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: