Semla igår och förhoppningsvis ett dressyrpass på Tuxedo snart


Nikon d3100 + AF-S Micro Nikkor 60mm f/2,8G ED
Nej men titta! Nya bilder! Woooow!

Blev faktiskt semlor för oss igår, även fast det såg lite kört ut. Bror min lyckades få tag i några. Tror inte det blev några förra året för det var slut överallt. Glömmer liksom bort hela tiden. Tog fram kameran för det behövdes dokumenteras. Blev några bilder iallafall.
 
Snart måste jag ta och byta om för att göra mig iordning och sticka upp till Tuxedo. Deras traktor hade stannat mitt i vägen så det kanske inte är säkert att vi får ut transporten, men hans ägare hade kört förbi med bilen så det går förhoppningsvis! Är jättetaggad på att ha lite dressyr på honom nu när det har gått så bra på slutet. Annars blir det inte föränn om 2 veckor och känner mig inte peppad på att ha dressyr på Gregory idag faktiskt. Första gången tror jag.
 
Kameran följer självklart med så mamma kanske lyckas ta någon bild :)
 

Kommentarer
Maja

Smarrigt!
sv: ja, man säger oftast inte det man vill, så är jag iaf.. blyg osv!
kram! : )

Svar: Ja ellerhur :)
My Nordqvist

Tid: 18:37:37
Datum: 2013-02-13
Hemsida: http://genuino.blogg.se
Olivia Gustavsson

vill också ha semla! har inte ätit det på typ 3 år, haha!

Svar: Haha! Det är gott någon gång ibland men det får inte bli förmycket :)
My Nordqvist

Tid: 20:04:24
Datum: 2013-02-13
Hemsida: http://oliiviiagustavsson.blogg.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: