Tisdag morgon

Gick och la mig strax efter 9 igår för att jag skulle få sömn. Sov faktiskt heeela natten och jag tror första gången i litt liv (som jag kan minnas) vaknade jag utvilad. Jävligt skönt faktiskt! Nu måste jag ta mig ur sängen och göra mig iordning. Bussen går om 40 min..
 
Måste också säga tack för alla kommentarer jag får och statistiken är ändå även fast jag kanppt bloggar. Har inte hunnit svara på alla kommentarer men det gör jag så fort jag får tid :)
 
Red Litla igår och det gick bra. Nu vet jag hur jag ska rida henne ännu mer. Sne bild också men blir så när jag laddar upp från mobilen.

Kommentarer
Nathalie Ekström

Hej, vad fin blogg du har!
Kika gärna in på min blogg också och släng in en kommentar om vad du tyckte :) Säg dessutom till om du vill göra ett bloglovin byte så fixar vi det! kram på dig <3

Svar: Tack :) Säg till när du följer mig så följer jag dig :)
My Nordqvist

Tid: 10:51:38
Datum: 2013-02-12
Hemsida: http://naathalieekstrom.blogg.se
Rebecca

Skönt att vakna utan att vara trött nån gång ;)

Svar: Ja verkligen :)
My Nordqvist

Tid: 11:37:30
Datum: 2013-02-12
Hemsida: http://rebeckhaam.blogg.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: