Sova hela dagen

Hej allihopa sådär klockan halv 5 (!?). Idag vaknade jag hal 12 ungefär men låg i sängen ett bra tag innan jag gick upp. Tänkte gå och lägga mig i soffan och glo på TV men då låg det såklart en person och sov där (min bror har haft lan). Så satt mig vid datorn och har hållit på och hjälpt två stycken med sina bloggdesigner. Känner själv att jag behöver fixa till min också. Blir så inne i att hålla på med andras bloggar så glömmer bort min egna. Ska också ta och skriva ihop lite info om bloggdesigner för det är väldigt efterfrågat just nu fast jag har ingen tid så vill inte göra gratis så måste skriva priser och lite sånt.
 
Jag kanske ska började med det på en gång?
 
Sara lastade Tuxedo igår och det tog 50 minuter. Ska höra med henne hur det gick idag och hoppas på att det går super imorgon!

Kommentarer
Lizette

Gullig bild! :)

Svar: Tack :)
My Nordqvist

Tid: 21:54:31
Datum: 2013-01-12
Hemsida: http://epriil.blogg.se
Julia

Gullig bild med tungan!!

Svar: Haha ja visst är den!
My Nordqvist

Tid: 21:01:49
Datum: 2013-01-13
Hemsida: http://ulii.blogg.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: